THE ULTIMATE PACKING LIST
2018. május 20. írta: Huszár Vanessza

THE ULTIMATE PACKING LIST

Sziasztok!

Lassan itt a nyár, az utazások ideje. Tapasztalatból tudom, hogy a pakolás szerves része minden nyaralásnak, legyen az akármilyen rövid. Én nagyon sokáig mindig otthon hagytam valamit, általában fontos dolgokat. Ezt egy idő után megelégeltem, és írtam egy listát, szobákra és kategóriákra lebontva, hogy mindent el tudjak pakolni és semmit ne felejtsek el. Ezt úgy gondoltam, most megosztom Veletek is!

Ez egy őszinte, remélhetőleg mindenre kitérő lista, ami lányoknak készült első sorban, de néhány apró dologtól eltekintve fiúk is használhatják.

A lista célja az, hogy kinyomtassátok, és ez alapján pakoljatok. Ha ezt megteszitek, kérlek tegyétek fel Instagramra a #MyUltimatePackingList hashtaggel, hogy megtaláljam őket, és taggeljetek be a képen. ♥

Természetesen a lista változhat egyes embereknél, én próbáltam az alapokra koncentrálni. Ha úgy érzed, kihagytam valami fontosat, írd meg hozzászólásban, vagy Instagramon! ( @vanesszahuszar )

Kellemes pakolást kíván, a Princess Blog! xo

borito1.jpgfordoszoba1.jpgelektronika1.jpgruha.jpgsminkarc1.jpgeverythinnggg.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://vanesszahuszar.blog.hu/api/trackback/id/tr5313984492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása