TRAVEL OUTFIT-UTAZÓS SZETT!
2018. június 30. írta: Huszár Vanessza

TRAVEL OUTFIT-UTAZÓS SZETT!

Sziasztok!

Végre itt a nyár, és ezzel az utazások is! Mi csütörtökön értünk haza Törökországból, ahol a Sea Planet Resort & Spa hotelben nyaraltunk. Repülővel utaztunk, ezért ki kellett találnom egy kényelmes, de azért csinos szettet, ami megfelel az utazáshoz. Azt is figyelembe kellett vennem, hogy lehet, hogy itthon nem lesz olyan meleg, ott viszont 30+ fok lesz, fülledt és párás levegő. Az előbbivel nem nagyon kellett foglalkoznom, mert szerencsére itthon is nagyon meleg volt. img_80644.jpg

Cipőnek egy Skechers fehér tornacipőt választottam, mert ez a legkényelmesebb lábbelim, amibe akár a világ végére is elmennék, valamint a repülőn nem akartam, hogy fázzon a lábam.

A kockás szoknyanadrágommal a Stradivariusból már sokszor találkozhattatok. Ez talán a legtöbbet hordott aljam a gardróbomban. Mozoghatsz benne bátran, mivel nadrág, szóval nem kell félned semmitől. 

Felsőnek egy varázslatos módon újra előkerült felsőt választottam a C&A-ból. Még tavaly nyáron "veszítettem el", és most mikor Misiéknél voltam, egyszer csak megtaláltam az ott lévő ruháim közt. Milyen kellemes meglepetés. :D

Táskának mindenképpen hátitáskát szerettem volna vinni. Ebbe a telefonom, az útlevelem, a fülhallgatóm, a töltőm, víz és egy kisebb neszeszer került. A hátistáskámról kép nem készült külön, de megpróbálom megkeresni, a Bershka-ban szereztem be. img_8068.jpgimg_8067.jpg

Haza fele úton ugyanez a szerelés volt rajtam, csak a felsőt kicseréltem egy Zarás rózsaszín topra. 

Ti miben szoktatok általában utazni? Írjátok meg hozzászólásban!

ELÉRHETŐSÉGEK:
INSTAGRAM: vanesszahuszar
EMAIL: princessinquiry@gmail.com
YOUTUBE: https://www.youtube.com/channel/UCUBbH0AxOxWh0XdUlW7bQYA
BLOG: http://vanesszahuszar.blog.hu/
FACEBOOK OLDAL: https://www.facebook.com/princessblogvlog/
PINTEREST: vanesszahuszar

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vanesszahuszar.blog.hu/api/trackback/id/tr3014083917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása