KEDVENC HÉTKÖZNAPI SZETTEM!
2019. március 15. írta: Huszár Vanessza

KEDVENC HÉTKÖZNAPI SZETTEM!

SZIASZTOK!

Most pont azt a furcsa időjárást éljük át, mikor amúgy már tavasz van, szóval szeretnénk kicsit színesebben és lengébben öltözni, de azért még szükségünk van a réteges öltözködésre. Ma egy olyan szettet mutatok meg Nektek, ami szerintem nagyon csajos és csini, és ami a legjobb benne, hogy kényelmes!

k.jpgimg_2567.jpegimg_2683.jpeg

Ez a kedvenc (és egyetlen) jumperdressem, vagyis pulcsiruhám ami a szekrényemben megtalálható. Még ősszel kaptam a Primarkban, és a hihetetlenül sok hordás és mosás után is olyan mintha tegnap vettem volna, pedig nagyon olcsó volt. Kényelmes és megfelelő a hossza is, habár az már a képen sajni nem látszik. Egy ALAPdarab, amit téli csizmával és sportcipővel is lehet kombinálni, ami szerintem szuper. Imádom a többfunkciós ruhákat. Azért, hogy ne fázzak, mindig veszek fel egy trikót alá, a kedvenceimet lent a linkeknél találjátok!

A babarózsaszín kabát az ORSAY -ből van, még tavaly Glamour-napokon vette nekem Anya. Tartozik hozzá egy krémszínű szőrme is, de azt inkább télen szeretem viselni, ha jön a tavasz mindig leveszem. Ez egy szövetkabát ami nagyon elegáns, pont megfelelő vastag és feldob minden szettet. Itt rajtam is ez volt az egyetlen rendes szín tulajdonképpen, de megadta az egész outfitnek a hangulatát.

A cipőm a legújabb csodálatos szerzeményem. A képeken nem látszik, de ha lecsekkoljátok az Instagramom, ott már van róla kép. Muszáj volt tavaszra egy fehér tornacipőt beszereznem, és mikor megláttam őt a kirakatban, tudtam, hogy minket egymásnak teremtettek. Kényelmes, csajos, és ha esetleg nem szeretnéd valamilyen oknál fogva aznap a masnit, nyugodtan kifűzheted!

Kiegszítők! Imádom őket, szerintem nagyon fel tudják dobni a szetteket. Ez a fekete táska a mindennapi tasim, egyetemre és munkába is ezt hordom. Mivel Hópi elrágta az előző táskám (Köszi Hópi ♥), muszáj volt beszereznem egy újat. Naaaaaggggyyyooon sokat keresgéltem, mire megtaláltam a tökéleteset, de megérte. Kitétel volt, hogy mindenem elférjen benne, tágas legyen, strapabíró, fekete, és ne arany, hanem ezüst legyen a díszítése. Amióta megvettem, azóta nagy a szerelem!

Maradtak az ékszerek. A Pandora karkötőm és a fülbevalóm nélkül nem megyek sehova. Mindig frissítem a bejegyzést, ha valami újat veszek, azt szintén lent tudjátok majd csekkolni! A karkötőm mellé most egy új ezüst órát is feltettem, amit a nővérem kapott egy eseményen a FashionWatch-tól, és természetesen ezüst.  FUN FACT: Jobb kezes vagyok, de a bal kezemen képtelen vagyok meghordani bármilyen ékszert, így az órát is a jobb kezemen viselem. 

JÖHETNEK A LINKEK?!

Mivel a KABÁT régebbi, ezért pont az a modell már nem kapható, de itt van pár hasonló az Orsayból:

https://www.orsay.com/hu-hu/ketsoros-kabat-ovvel-841046225000.html

https://www.orsay.com/hu-hu/trapez-alaku-kabat-gyongyokkel-829020382000.html

https://www.orsay.com/hu-hu/gombos-trapezkabat-829016347000.html

CIPŐ:

https://www.deichmann.com/HU/hu/shop/noi/cipo/sneaker/00008001665763/Strasszos*sneaker.prod

TÁSKA:

https://www.orsay.com/hu-hu/steppelt-city-bag-taska-902429660000.html

ÉKSZER:

https://vanesszahuszar.blog.hu/2017/10/22/pandora_ekszerek_minden_amit_tudni_kell_roluk

Ennyi lett volna ez a bejegyzés, remélem tetszett!

Találkozunk jövő pénteken!

Vani xo ♥

A bejegyzés trackback címe:

https://vanesszahuszar.blog.hu/api/trackback/id/tr9614683140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása