5 ELENGEDHETETLEN DARAB TAVASZRA!
2018. január 29. írta: Huszár Vanessza

5 ELENGEDHETETLEN DARAB TAVASZRA!

Sziasztok!

Tudom, hogy mostanában kicsit eltűntem, de vizsgaidőszak volt, és azalatt se videót nem készítettem, se a bloggal nem foglalkoztam. Cserébe Instagramon próbáltam aktívabb lenni, remélem sikerült. A szünet alatt egyébként sok ötletem támadt, hogy milyen bejegyzéseket írhatnék Nektek, a mai is egy ilyen lesz. 

Igen, messze van még a tavasz, vagyis..... annyira már nincs is. Tudjátok, hogy imádom a divatot és szeretek öltözködni, megvan a saját stílusom. Összegyűjtöttem 5 olyan ruhadarabot, amik szerintem nagyon feldobják a gardróbot így tavasszal, és basic piece-ként is szolgálhatnak. Nem kell meglepődni, tele vagyunk fekete, fehér és rózsaszín színekkel. Duh.jsss.jpg

KABÁT1354602668_2_4_3.jpghmprod_17.jpg

Bőrkabát:H&M 9900Ft, Velúr/Bársony kabát: Bershka 9995 Ft. Mindenképp szerettem volna a kabát "fül" alá egy bőrkabit (Mi lehetne ennél alapabb?!) és egy csinosabb, nőies kabátot. Ha kicsit hidegebb van, a bőrkabátra felvehetünk még egy szőrme mellényt egy kis extra melegségért, vagy akár egy farmerkabátot alá plusz réteg gyanánt. Farmerhez is király - akár magassarkúval-, és ruhához is, szintén vagy egy magassarkú cipővel, vagy egy szép fehér tornacipővel. A másik kabát mellé nem kell nagyon erőlködni az öltözködéssel, mert az már önmagában kölcsönöz egyfajta sikkes megjelenést. És hát rózsaszín, na. Mi kell ennél több...:)

RUHA3473315622_2_4_3.jpghmprod_1_2.jpg

Kantáros szoknya: Bershka 7995 Ft. Fekete ruha: H&M 3990 Ft. Mondom az én elképzeléseimet. :D A fekete ruha egy igazi 'grab&go" darab, azaz csak feldobjuk és mehetünk is. Ezt a fejemben egy fekete bőrkabáttal és egy rózsaszín kockasarkú szandállal képzeltem el, vagy egy fehér tornacipővel. A fekete-fehér kombinációval sose nyúlhatunk mellé, de tavasszal illik szerintem egy kis színt is belecsempészni. A kantáros ruhát egy fehér garbóval vagy sima fehér hosszú ujjúval álmodtam meg, szintén ezzel az imént említett lábbeli kombinációval. Annyira lányos és csinos, ráadásul iszonyatosan kényelmes is.

SZOKNYA

3427170622_6_1_1.jpg5093020622_1_1_1.jpg
Mindkét szoknya ZARA, és mindkettőt próbáltam is már. Mindkettő 6990 forintba kerül ha jól emlékszem. A látszat ne csapjon be, az elsőnek élőben inkább barackosabb a színe, a hosszított pedig halvány púderrózsaszín. Régóta kerestem ilyen szoknyát ami hosszabb, de eddig egyik sem állt jól, ez pedig mintha rám öntötték volna, szóval nincs más lehetőségem, meg kell vennem. Az első mellé fehéret vennék fel felsőből és cipőből is, míg a másodikra nagyon konkrét elképzelésem van. Van egy fehér garbóm a Stradivariusból, és egy krémszínű Deichmannos magassarkúm. Ez a 3 nagyon szuperül fog majd kinézni együtt, főleg ha kijön a garbómból a mai gulyásleves okozta pötty. Na mindegy, legalább nagyon finom volt. :D

CIPELLŐ

hmgoepprod_3.jpghmgoepprod_2.jpgSzerintem nagyon fontos, hogy a melegebb hónapokra legyen egy szép fehér tornacipőnk. Habár jómagam nem vagyok sportos típus, mindig találok magamnak egy-két nőies darabot, mint például ez a kettő. H&M, 5990 Ft és 6990 Ft. Akár farmerhez, akár melegítőhöz, sőt még ruhákhoz is fel lehet venni. Utóbbinál, ( sőt az előbbieknél is) én kerülném az AirMax-et és társait, de ez csak én véleményem. 

KIEGÉSZÍTŐKhmgoepprod_1.jpghmgoepprod.jpg

Gondoltam nem hazudtolom meg önmagam itt sem, jöhetnek a legcukibb, leglányosabb kiegészítők. Nekem ugyan nincs órám jelenleg, de egy ilyet szívesen elfogadnék. Rózsaszín és rosegold, nagyon feldobja az outfitet, és garantáltan nem késel majd el sehonnan. ( Haha, csak szeretném.) H&M: 4990Ft. A pompom nálam hatalmas kedvenc, van egy ugyanilyen fülbim csak rózsaszínben. (Köszi Lexi♥) Igazán bohókássá teszi a megjelenésünket, és remekül feldobná például a korábban mutatott fekete rucit is. H&M: 1990 Ft. Ne félj attól, hogy nem egy hétköznapi darab, felvéve egy egyszerű szettel egyáltalán nem lesz túl extra. 

Ennyi lett volna mára...  Nektek melyik volt a kedvencetek a bemutatottak közül? 

Puszi, Vani xo

A bejegyzés trackback címe:

https://vanesszahuszar.blog.hu/api/trackback/id/tr5613612149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása