FEKETE ÉS RÓZSASZÍN: EGY ÁTLAGOS PÉNTEK!
2019. április 05. írta: Huszár Vanessza

FEKETE ÉS RÓZSASZÍN: EGY ÁTLAGOS PÉNTEK!

Sziasztok!

Ezt a szettet múlt pénteken fotóztuk, amikor szerencsére megint nagyon meleg volt. Annak ellenére, hogy a rózsaszín a kedvenc színem, előszeretettel hordok még feketét, fehéret és esetleg nude színeket is. Most pénteken mindenképp a fekete felé szerettem volna elmenni, de ismertek, nem akartam a jellegzetes rózsaszínt sem kihagyni belőle, így született meg ez a "smartcasual" outfit. 

img_3135.jpegimg_3172.jpegfullsizerender.jpegimg_3074.jpegimg_3139.jpeg

A szett különlegessége mindenképp a fekete, csillogó gombos tweed blézer. Igazából ezzel a kabáttal akármilyen sima szettet felvehetsz, biztos lehetsz benne, hogy feldobja. Igaz az anyagából kiindulva nem volt éppen olcsó, de egy pillanatig sem bántam meg, hogy megvettem. Ez egy olyan darab, amit hosszú évekig tudok majd hordani, és szerintem az ilyenekbe éri meg a legjobban befektetni. 

A rózsaszín trikóm csak egy sima babarózsaszín felső, még a ZARA tavalyi nyári kollekciójából. Anno mikor megláttam ezt a színt szerintem aznap, hogy megkaptuk, megvettem. Ezek a trikók szuperek, mert nagyon sok színben kaphatóak, jó áron vannak és nagyon jó az anyaguk. Én télen trikónak hordom őket pulcsik vagy pólók alá, nyáron pedig rendes felsőnek. 

A nadrágom egy sima fekete nadrág jogger nadrág aminek feltűrtem az alját. Mindenképp kellett egy övet rátennem, mert sajnos a dereka nagy rám, de igazából ez az ezüstös kis öv nagyon megdobja az amúgy egyszerűbb szettet. 

A cipőmről nem szeretnék különösebben szót ejteni, mert az előző 3 bejegyzésemben is megtaláljátok. 

Blézer: ZARA (Sajnos jelen pillanatban nem elérhető a weboldalon, de 3 hete vettem, szóval üzletekben még lehet, hogy van!)

Top: ZARA (Ez állandó kollekció, mindig megtalálható az üzletekben.)

Nadrág: ZARA (Régebbi modell.)

Cipő: Deichmann 

Táska: Mango

Ékszer: Pandora

Óra: AVON

Ennyi lett volna, remélem tetszett! Találkozunk jövő péneteken!

Üdv, Vani xo ♥

ELÉRHETŐSÉGEK:
INSTAGRAM: vanesszahuszar
EMAIL: princessinquiry@gmail.com
YOUTUBE: https://www.youtube.com/channel/UCUBbH0AxOxWh0XdUlW7bQYA
BLOG: http://vanesszahuszar.blog.hu/
FACEBOOK OLDAL: https://www.facebook.com/princessblogvlog/
PINTEREST: vanesszahuszar

A bejegyzés trackback címe:

https://vanesszahuszar.blog.hu/api/trackback/id/tr9814729293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása