RUHAÁLLVÁNY - A Legdivatosabb Gardrób
2018. augusztus 11. írta: Huszár Vanessza

RUHAÁLLVÁNY - A Legdivatosabb Gardrób

Sziasztok!

A mai posztban a ruhaállványok csodálatos világába foglak elkalauzolni Titeket. Biztos Ti is rengeteg helyen láttatok már ilyeneket, hiszen a Pinterest és a Youtube is tele van velük. Én nagyon régóta szerettem már volna egyet, és meg is találtam a nekem legmegfelelőbbet, nagyon alacsony áron. Ha nekem még nincs ilyen állványod, elmesélem miért szuper egy ilyen!

1. 

 Ha nincs már több hely a gardróbodban, átláthatatlan a ruhatárad, akkor ez pont Neked való! Ha még egy gardróbot nem akarsz elhelyezni a lakásban, de több helyre vágysz, akkor ez a legtökéletesebb választás. Rengeteg ruha ráfér, és még jól is néz ki!

2.

Tárolhatsz rajt olyan becses és gyönyörű darabokat is, amelyeket kár lenne eldugni egy szekrényben. Egy ilyen állvánnyal mindig szem előtt lesznek a kincseid!

Én a sajátomat szín szerint koordináltam, mert így megy a legjobban a szobámba. A legjobb fehér, rózsaszín és nude ruháimat választottam ki, amiket rátettem. 

Szerintem egy ilyen látható railnél nagyon fontos az, hogy esztétikailag szép legyen. Ezért, ha ilyet szeretnél, mindenképpen szerezz be pár ugyanolyan vállfát, hogy azon csak egyformák legyenek, mert az sokkal szebb összhatást kölcsönöz.

Az sem utolsó, hogy magának a kész "terméknek" passzolnia kell a szobához. Egy színes szobába vagy azonos színű, vagy fekete-fehér, nude dolgokat tegyünk, nehogy nagyon elüssön.

Egy ilyen egyébként elengedhetetlen darabja minden fashionista szobájának, mert tökéletes díszítőelemként és használati tárgyként is.unnamed_2_9.jpgunnamed_1_9.jpgunnamed_43.jpg

Vállfák: Pepco

Állvány: https://www.salshop.hu/MULIG-Ruhaallvany-feher-C-SALE-PARTNER 3000 Ft

ELÉRHETŐSÉGEK:
INSTAGRAM: vanesszahuszar
EMAIL: princessinquiry@gmail.com
YOUTUBE: https://www.youtube.com/channel/UCUBbH0AxOxWh0XdUlW7bQYA
BLOG: http://vanesszahuszar.blog.hu/
FACEBOOK OLDAL: https://www.facebook.com/princessblogvlog/
PINTEREST: vanesszahuszar

Puszi,

Vani xo

A bejegyzés trackback címe:

https://vanesszahuszar.blog.hu/api/trackback/id/tr6314168867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása