HOGY VISELD: PIROS MIDI SZOKNYA!
2019. április 12. írta: Huszár Vanessza

HOGY VISELD: PIROS MIDI SZOKNYA!

Sziasztok!

Ma egy igazán szokatlan szettről hoztam Nektek képeket. Ha olvassátok a blogom, nézitek a Youtube csatornám, vagy esetleg Instagramon követtek tudhatjátok, hogy a piros nem igazán az én színem. Egyetlen egy piros ruhadarab található meg a szekrényemben, az pedig az ebben a posztban látható bőr szoknya. Jó, van még egy bordó báliruhám, de az annyira nem számít. Nézzük is meg a szettet szerintem, és utána mesélek egy picit róla. :)kklddksns.jpgimage_6483441_2.JPGimg_3293.jpegimg_3305.jpegimg_7095.jpegimg_7084.jpeg

Szóval, kezdjük is. A piros egyáltalán nem az én színem, de nagyon a midi szoknyákat NAGYON szeretem. Ezt a szoknyát a nővéremtől kaptam tavaly karácsonyra, szerelem volt első látásra. Igaz akkor is megfogta a figyelmem egy krémszínű, halvány rózsaszín kockás midi szoknya, de akkor ott a pirosat választottam. Aztán egy hét múlva visszamentem a másikért. Pont le volt akciózva. Ezt a sors akarta így. Visszatérve a szoknyánkra, ami végül is ennek a szettnek a gerincét adja, az a legjobb része, hogy nagyon puha bőrből van, magasított derékkal rendelkezik, valamint *dobpergést kérek* van zsebe! Igen, jól olvastátok! IMÁDOM, ha van zseb egy ilyen szoknyán, valahogy annyira külön legessé teszi. A szoknya egyébként a MOHITO-ból van, és előfordulhat, hogy még mindig lehet kapni! 

Mivel a piros szoknya önmagában már elég extra, mindenképp valami nagyon egyszerű és letisztultat gondoltam hozzá. A fehér basic V-kivágású pólóm a ZARA-ban vettem, mindössze 2195 Ft-ért. A ZARA-ban nagyon szupi basic felsőket lehet találni jó áron, szóval érdemes benézni! Van egy pont ugyanilyenem, csak nem V-kivágású, és pink, azt is nagyon imádom. ♥

A cipőt már meg sem említem, majd ha valami más is lesz rajtam mint a fehér, csillogós masnis tornacipőm, majd akkor szólok. :D Nem vagyok cipőmániás szerencsére, én inkább a ruhákat és a táskákat preferálom. A ruhákon belül is az alkalmi ruhák foglalnak el egy igen nagy és különleges helyet a szívemben, de ezt majd a következő posztban láthatjátok! ;)

Ékszert sem tettem fel különösebben, csak a PANDORA fülbevalóm, de az sem újdonság, mert mindig az van rajtam. 

Ennyi lett volna ez a bejegyzés, remélem tetszett! Ha találok a termékekhez linket, akkor itt megtaláljátok őket!:

FELSŐ: 

https://www.zara.com/hu/en/v-neck-basic-t-shirt-p04424154.html?v1=8330636&v2=1181467

SZOKNYA:

https://www.mohito.com/hu/hu/va670-83x/eco-leather-skirt

Találkozunk jövő pénteken!

Üdv, Vani xo♥

A bejegyzés trackback címe:

https://vanesszahuszar.blog.hu/api/trackback/id/tr214759944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása