8 REGGELI ÖTLET!
2017. november 01. írta: Huszár Vanessza

8 REGGELI ÖTLET!

Sziasztok!

Nekem a reggeli a kedvenc étkezésem. Ez adja meg a löketet amire szükségem van, hogy elkezdjem a napomat, illetve ez a legfontosabb étkezés is. Ha már ennyire fontos, miért ne tehetnénk meg mindent azért, hogy élvezzük is? Akár iskolába jársz, akár már dolgozol, összegyűjtöttem és elkészítettem 6 reggelit amitől garantáltan jól fog indulni a reggeled, illetve ajánlok még kettőt, amik szintén nagyon szuperek. Ezeket úgymond "csomagokban" szeretném elmesélni, majd a végén lesz kategória szerinti verzió is. Lássuk is a finomabbnál finibb reggeliket!♥ ( A bejegyzésből az is kiderül, hogy mennyire változatosan lehet reggelizni, - pár száz forintból is. )

Számomra a reggeli az ételből, egy meleg és egy hideg innivalóból áll, így ezeket majdnem mindegyikben megtaláljátok. :)

1. "A JÓ ÖREG PIRITÓS"

Ha nincs kedvem kreatívkodni mindig a piritóshoz nyúlok. Gyors és egyszerű, meg persze ízletes. Mindig toast kenyeret veszek, mert azzal a legjobb szerintem, ráadásul egy csomag pont egy hétre elég. Erre több mindent szoktam tenni, néha avokádót, néha nutellát, ezen a reggelen lekvárt (áfonya). Alá vajat szoktam kenni, ennek nincs különösebb célja, ezt a szokást a Misitől vettem át. Minden reggeli mellé természetesen párosul iszi is, most a kakaó volt a soron. Oh, és persze nem mehetünk el szó nélkül az édibédi kancsóm mellett sem. ♥unnamed_3_2.jpg

2. "EGY KIS FRANCIA"

Szerintem ez a reggeli nem a leghagyományosabb, de pont ezért jó. Egy croissant a napnak ezen szakában tökéletes választás. Önmagában annyira nem, de nutellával, lekvárral vagy vajjal párosítva már különlegesebb a téma. Én a miénket mindig az ALDI-ban veszem, mert ott nagyon finom és nem is drága. Mellé jöhet egy kis narancslé és az újdonsült kedvencem, a karamellás tej. Ez volt az első alkalom, hogy elkészítettem, de mindenképp megakartam tanulni hogy kell, mert a Misi nagyon szereti, és tudjátok, gondoskodni kell a hubby-ról. Nagyon könnyű megcsinálni egyébként, csak kristálycukrot kell tenni egy lábosba, kicsit kevergetni míg felolvad, majd ráönteni a hideg tejet. Ekkor egyszerre megkeménykedik, így addig kell forralni amíg újra el nem olvad benne a karamell. Pár perc és kész is van. :)unnamed_4_3.jpg

3. "KAKAÓS CSIGUSZ"

Imádom a kakaós csigát, szerintem ezzel mindenki így van mondjuk. Lehet belőle beszerezni diétásat is, így mindenkinél működik. Én az ALDI-ban vettem az enyémet, mert vannak benne mandula darabok és rendkívül fini is. Ezen a napon kávét választottam mellé, mert úgy tűnik szándékomban állt hamar felébredni. :) A kedvencem, ami nagyon finom és 1 perc alatt kész a NESCafé instant kávéja, akár a sima, akár a 3in1.unnamed_5_3.jpg

4. "A JÓ ÖREG ZABKÁSA"

A zabkását szerintem senkinek nem kell bemutatni. Nagyon tápláló, tele van hosszan felszívódó szénhidrátokkal, és jól elkészítve nagyon finom is. Én nem hiszek a porból készült zabkásákban, próbáltam, de nem nyerte el a tetszésemet. Ahogy én csinálom: Egy müzlistálba öntök nagyszemű zabpelyhet (Bio boltban vásárolt, remek áron. kapható nagy csomag.) és annyi tejet öntök rá, hogy ellepje. Mehet a mikróba 1-1,5 percre. Én úgy szeretem ha még van leve, így ezután kiveszem, kicsi fahéj és méz, összekeverem, majd jöhet a tetejére kókuszreszelék és friss vagy aszalt gyümölcs. Én aszalt vörös áfonyát használtam. Mellé narancslé, és egy kisebb adag tejeskávé.unnamed_2_4.jpg

5. "CHIA PUDING"

Ez és a következő reggeli azoknak jó, akik sietnek reggel, vagy nem akarnak nagyon enni. A chia puding erre tökéletes! Már előző este elkészítheted, akár óra vagy munka előtt is elfogyaszthatod. Mindent, amit tudni kell róla, elkészítés stb. itt megtalálod:

⇒ http://vanesszahuszar.blog.hu/2017/10/05/chia_puding_recept_539 (A lenti képen a pillecukor csak díszítés :D)

unnamed_28.jpg

6. "SMOOTHIE MOOTHIE"

Ez is egy ultimate "mindig rohanok" reggeli. A smoothiek nagyon egészségesek, és gyorsan elkészíthetőek. Ahogy én csinálom: Egy smoothie-makerbe (turmixgép is lehet) teszek fagyasztott gyümölcsöt, tejet, vaníliás fehérjeport, kókuszreszeléket, mézet és összeturmixolom. És kész is. :)unnamed_1_5.jpg

TOVÁBBI ÖTLETEK:

AMERIKAI PALACSINTA: Ha kicsit több időd van reggel ez is szuper és laktató, a tésztát akár már előző este lekeverheted, és nem kell többet sütnöd mint 3-4 darabot, ha csak magadnak csinálod. 

RÁNTOTTA: Szándékosan nem tettem bele, pedig az egyik legalapabb reggeli, de én nem szeretem a rántottát. Ha Te mégis, tegyél bele sonkát, sajtot, hagymát, hogy kicsit extrább legyen.

KATEGÓRIÁK:

  • MELEG ITALOK: kakaó, kávé, karamellás tej, tea
  • ÜDÍTŐ: gyümölcslevek, víz
  • ÉTEL: péksütemények, piritós, smoothie, ránotta, chia-puding, palacsinta

Ennyi lett volna, remélem tetszett!

Köszönöm, 

Vani ♥

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vanesszahuszar.blog.hu/api/trackback/id/tr8013136794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása