Ajándékötletek Ajándékozásra!
2017. december 12. írta: Huszár Vanessza

Ajándékötletek Ajándékozásra!

Sziasztok!

Rengetegszer előfordult már velünk, hogy vagy az iskolában, vagy a munkahelyen ajándékoztunk karácsonyra. Nyilván az megkönnyíti a helyzetünket, ha olyan embert húzunk akit jól ismerünk és tudjuk mit szeret, de néha még így sem tudunk választani. Ezért elkészítettem ezt a bejegyzést, amiben kb. 2-3-4000 forint értékben összeállítottam kis ajándékcsomikat. Nézzük is meg őket!

A BŐRÁPOLÓ CSOMAG

ipiccy-collage.jpg2770 Ft, YVES ROCHER kókuszos tus/habfürdő, kézkrém, ajakápoló. Természetes nem muszáj kókuszosnak lennie, még létezik 5-6 különböző variáció.

A SMINKES CSOMAG

sss.jpg3910 Ft Lovely matt folyékony rúzs, Essence szempillaspirál, Catrice folyékony korrektor. Azért ezeket választottam, mert ezekből egy mindennapi sminket bármikor össze lehet dobni.

AZ SPA CSOMAG

ipiccy-collage_1.jpg3390 Forint. LUSH fürdőbomba "Christmas sweater", Balea arcmaszk 3 db, AIRWICK Mom's baking illatgyertya. Tökéletes egy ellazulós estéhez.

AZ ÉKSZER CSOMAG

jjjj_1.jpg4090 Ft. H&M rosegold nyaklánc, fülbevaló, gyűrű. Természetesen lehet variálni, én a legalapabb és legtöbbet használható ékszereket választottam. :)

A KÖNYV CSOMAG

konyv.jpg4500 Ft. Jojo Moyes: Mielőtt megismertelek könyv, és egy télies hangulatú tea. Bármilyen könyvet választhatsz, nekem ez az egyik kedvencem. 

A DEKOR CSOMAG

Ezt nem részletezem nagyon, a PEPCO-ban 3000 Ft alatt fantasztikus dolgokat lehet találni. :)

A SÜTŐS CSOMAG

 

ttt.jpgHa olyasvalakinek kellene ajándékot vennem, aki imád sütni, én biztos valami Dr. Oetker-es minőségibb hozzávalót, díszítő dolgot vennék. 

A FILMES CSOMAG

filmes.jpgLehet én vagyok régimódi, de én szeretem a DVD-ket. Ha nincs internet valamiért, akkor is megnézhetjük a kedvenc filmünket. Ha tudod, hogy van az a film amit akárhányszor meg tud nézni, vedd meg neki lemezen és dobj hozzá egy nasit a filmezős estéhez. Az én kedvenc filmem például a Csontváros, és nagyon örülnék, ha meglenne dvd-n. *hinthint*.

Ennyi lett volna, ha van még konkrét "csomag", amit szeretnél hogy elkészítsek, írd meg kommentben, vagy az alábbi előrhetőségeim egyikén, és már készítem is! ♥

ELÉRHETŐSÉGEK:
INSTAGRAM: vanesszahuszar
EMAIL: princessinquiry@gmail.com
YOUTUBE: https://www.youtube.com/channel/UCUBbH0AxOxWh0XdUlW7bQYA
BLOG: http://vanesszahuszar.blog.hu/
FACEBOOK OLDAL: https://www.facebook.com/princessblogvlog/
PINTEREST: vanesszahuszar

A bejegyzés trackback címe:

https://vanesszahuszar.blog.hu/api/trackback/id/tr7513478291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása