CHAI TEA LATTE RECEPT!
2018. július 03. írta: Huszár Vanessza

CHAI TEA LATTE RECEPT!

Sziasztok!

Ti szeretitek a kávét? Érdekes módon, én egész gimnázium alatt ittam kávét, szerves része volt a mindennapjaimnak, majd egy idő után, mire egyetemista lettem, leszoktam róla. Szeptember óta maximum 10 kávét ha ittam, inkább mindig a kakaóhoz nyúltam. Talán február lehetett, mikor Alexával, a barátnőmmel elmentünk az Aréna plázába kávézni. Lexi akkor egy chai lattét kért, és én nagyon kíváncsi lettem, mert még soha nem kóstoltam, sőt hallani is csak külföldi vloggerektől hallottam róla. Megkóstoltam, és ott minden eldőlt. Az egy hosszú és boldog kapcsolat kezdete volt. Utána a Starbucksban kóstoltam meg legközelebb a Chai Lattét, és nagyon nagy volt a szerelem. image_6483441.JPG

Egy idő után, mikor már elég sok pénzt elköltöttem erre a csodálatos itókára, elgondolkodtam rajta, hogy mi lenne, ha elkészíteném otthon. Először Pinteresten, majd Youtubeon keresgéltem, aztán rátaláltam egy Youtube videóra, ami világosan és érthetően elmagyarázta a lépéseket. A végeredmény nagyon-nagyon hasonlított az eredetihez, talán csak az intenzitásban volt egy kis különbség.

HOZZÁVALÓK:

  • TEJ
  • VÍZ
  • CUKOR/ÉDESÍTŐ
  • FAHÉJ (ŐRÖLT)
  • GYÖMBÉR (ŐRÖLT)
  • SZERECSENDIÓ
  • FEKETE TEA  (2 FILTER)
  • KÁVÉ

ELKÉSZÍTÉS:

Először felteszek egy pici lábosba vizet, félig legyen. ha felforrt, tegyük bele a fahéjt, szerecsendiót, gyömbért. Mikor először elkészítettem én gyömbért nem tettem bele, mert nem volt itthon, de anélkül is nagyon finom volt. Ezt  a keveréket forrásig kevergessük, majd ha felforrt, 5 percre vegyük le a tűzről, hagyjuk, hogy összeérjenek az ízek. Ezután tegyük vissza a tűzre, és tegyük bele a 2 fekete tea filtert. Ezt szintén forralásig főzzük, majd utána le kell szűrni, és a tea része a történetnek készen is van. 

Jöhet a tej. Ezzel nem kell mást csinálni, mint megmelegíteni, és egy tejhabosítóban felhabosítani. 

Egy kis tea, egy kis kávé, édesítés, és a habos tej. És az otthoni chai latténk készen is van. Egy ilyen főzés nekem 7-8 pohárra volt elég. Lehet, hogy elsőre nem lesznek tökéletesek az arányok, de próbálkozni mindig lehet. image_6483441_1.JPG

Az alap recept: https://www.youtube.com/watch?v=4Eg5puTjlBs

Kellemes kávézást mindenkinek! 

A bejegyzés trackback címe:

https://vanesszahuszar.blog.hu/api/trackback/id/tr4814083973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lusuka · erettsegitetelek.com 2018.07.06. 10:06:24

Nagyszerű pénzkereseti lehetőségek, fotózással, forditással, sorozat és kép feltöltéssel, facebook profillal és minden mással: www.internetespenzkereses.info/
süti beállítások módosítása