Kipróbáltam: Rival De Loop Young Termékek!
2017. január 30. írta: Huszár Vanessza

Kipróbáltam: Rival De Loop Young Termékek!

Kontúr paletta, Púder És Szemhéjfesték Paletta !

Sziasztok!

Két hét telt el az utolsó poszt óta, és ezalatt az idő alatt annyi dolog történt! Persze minden egy valami , a Szalagavatónk körül forgott. Rengeteg óra, nap, hét, sőt hónap van a sikeres ünnepély és a műsorok mögött, de természetesen megérte a fáradalmakat, mert mi is szalagosok lettünk végre. Boldog és szomorú nap volt a múlt szombat, mert erre készültünk már mióta, és egy nagyon ütős műsort sikerült összehozni, de miután annak vége lett és lementünk az öltözőnkbe ölelkezve sírtunk, mert ez a fejezet is lezárult az életünkben, és egyre közelebb kerülünk a nem végleges, de mégis búcsúhoz. De most erről elég ennyit, beszéljünk a sminkről inkább.

Ismeritek azt az érzést mikor folyamatosan 3 szemhéjpúdert használtok csak, és elegetek lesz belőle egy idő után? Igen. Én is. Szóval ekkor jött el az ideje, hogy új paletta után nézzek. Ez volt a fő célom, de emellett kifogyott a korrektorom és a púderem is, mert ugye miért ne?! Pont kapóra jött, hogy anyával a plázában lógtunk, és bementünk az ottani Rossmann-ba sminklemosó kendőért. Természetesen nem tudtam, és nem is akartam megállni, hogy megnézzem a smink-szekciót. Egyből meg is akadt a szemem az egyik standon ami felé "R de L Young" volt írva. Még sosem hallottam róla, de egyből megtetszett, mert remek árak és érdekes új termékeket találtam ott, amiket sehol máshol hasonló árkategóriában eddig nem találtam. Ki is néztem pár dolgot, gondoltam ha lesz majd pénzem eljövök egy bevásárló körútra. Pár nappal később, a Szalagavatónk napján még a tablófotózás és a kezdés között volt pár óránk , így a barátom elvitt Savaria Plázába, hogy eleget tehessek női kötelességeimnek. Először egy kontúr palettát vettem le a polcról, mert van benne 3 világos szín, ami korrektorként is működik, és amúgy is megszeretnék tanulni rendesen kontúrozni. A második termék a paletta volt, ami rengeteg színt tartalmazott, és ennek én iszonyatosan örültem. Ezután egy púdert kerestem, ide-oda járkáltam a márkák között, és megint vissza tértem az előbb már említetthez. Ráleltem egy fehér színű púderre, és egyből eszembe jutott, hogy ezzel talán "bake"-elni is tudnék. Elnézést, de nem tudom magyarul ezt hogy mondják, vagy hogy van-e már rá professzionális kifejezés. Így végül három új szupi cuccal lettem gazdagabb, amit haza érve egyszerre le is fényképezte. (Ha a képeken ujjlenyomatokat láttok 1-2 dologban , az pusztán a kíváncsiságom jele.) Oh, és mindhárom termék 650 Ft - 900 Ft között volt. :)16395839_1348572218536168_82826256_n.jpg16425359_1348568798536510_1472870871_n.jpgA kontúr paletta világos színei szuper krémesek és jó fedést nyújtanak. Én a szemem alá háromszögben szoktam felvinni egy lapos ecsettel, majd a nedves beauty blender-el eldolgozom. Eddig csak simán a bőrömön próbáltam ki, mert az alapozóm még nem érkezett meg a februári Avon Magazinból, de Instagram-on mindenképp beszámolok majd róla, hogy működik a kettő együtt! :) A sötétebb színek kicsit lehetnének ugyan látványosabbak a bőrön, de összességében ez a paletta nagyon jól szerepelt szerintem. Már most tudom, hogy mindhárom termék állandó darabja lesz a kollekciómnak.144.JPGElnézést kérek, ez az egy nem saját kép, most a feltöltésnél láttam, hogy az enyém valamiért nagyon homályos lett, inkább kerestem egy másikat.:)16443691_1348569618536428_289641768_n.jpg16441394_1348568828536507_141643717_n.jpgA paletta szerintem nagyon szép és jól pigmentált is. Üde és fiatalos, füstös és szexi szemek készítéséhez egyaránt kiváló. Este fele már lehet látni hogy kicsit összegyűlik a szemhéjunkon, de ez akár drágább termékekkel is megeshet. Az első, fehéres színt a szemöldök alá, annak kiemelésére és highlighernek szuperül lehet alkalmazni. 10/10 tőlem. 

A púderhez egy cuki kis puha pamacsot is kapunk,amivel remekül fel lehet vinni az arcra. Nagyon jól mattít, és még jó illata is van. A "bake"-elésen még dolgoznom kell, de ha kidolgoztam a tökéletes technikát, mindenképp felkerül majd a blogra!

Remélem tudtam segíteni és mindenki kedve kapott egy kis vásárláshoz vagy sminkeléshez!

A hétvégén 3 Valentin-napi sminkkel és programajánlóval térek vissza! Addig is mindenkinek kellemes hetet!

Instagram: @vanesszahuszar <- Szalagavatós képekért kövessetek itt!

Puszi, Vani xo

A bejegyzés trackback címe:

https://vanesszahuszar.blog.hu/api/trackback/id/tr1612169896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása