MESÉLJ VALAMIT!: AZ ANGYAL!
2019. április 02. írta: Huszár Vanessza

MESÉLJ VALAMIT!: AZ ANGYAL!

SZIASZTOK!

 

*A "Mesélj valamit!" sorozatban olyan bejegyzésekkel találkozhattok majd, amelyek az általam olvasott könyvekről szólnak. Úgy gondoltam, ez a cím passzol a témához és a blogom tartalmához is. Még magam sem tudom pontosan mit fognak tartalmazni ezek a posztok, de valószínűleg a véleményemet az adott könyvről, de anélkül, hogy túl sokat elárulnék róla. Nem akarom lelőni egyik sztorinak sem az érdekességét, így azoknak is ajánlom majd ezeket a bejegyzéseket, akik még a könyv olvasása előtt állnak!*

Én nagyon szeretek olvasni, de az utóbbi hónapokban nem nagyon volt időm rá.  A probléma az volt, hogy az egyetem és a munka mellett nem tudtam szinte sehova beszorítani az olvasást, pedig nagyon szerettem volna. Elhatároztam, hogy veszek egy könyvet, és lefekvés előtt telefonázás helyett inkább olvasok majd. Mivel KONKRÉT elképzelésem van könyvek terén, nem volt nehéz kiválasztanom a Libri-ben a következő áldozatom. Igazából eddig a saját könyvekből álló gyűjteményem elég szegényes, csak egy Justin Bieber könyv, Cassandra Clare: A végzet ereklyéi 6 kötetes sorozata, az Árnyvadász-útmutató és 2 John Green könyv (Csillagainkban a hiba és Alaska nyomában) található meg benne, de ezeket mind imádom és bármikor szívesen a kezembe veszem. 

Mindenképp az árnyvadászok világában szerettem volna maradni, mert elvarázsol. Az Éjfél kisasszony és a Pokoli szerkezetek: Az angyal között vacilláltam, de úgy voltam vele az utóbbiról már annyi jót hallottam, ideje lesz nekem is véleményt alkotnom. Szeretném felhívni minden kedves olvasómnak a figyelmét arra, hogy kicsit elfogultan álltam neki a könyv olvasásának, mert a Végzet Ereklyéi sorozat nekem a TOP TOP TOOOOOOP kedvencem, és NAGYON magas elvárásaim voltak ezzel a kötettel kapcsolatban. És most jöhet a tényleges könyvajánló.

KÖNYVISMERTETŐ:

A mágia veszélyes – de a szerelem még veszélyesebb!

Amikor a tizenhat éves Tessa Gray megérkezik a viktoriánus Angliába, valami rettenetes vár rá a londoni Alvilágban, ahol vámpírok, boszorkánymesterek és más természetfeletti lények járják az utcákat a gázlámpák alatt. Tessának nincsenek barátai, és egyetlen pillanatra sem érezheti magát biztonságban, ezért menedéket kér az Árnyvadászoktól, akiknek egyetlen célja, hogy megszabadítsák a világot a démonoktól. 
Ahogy egyre mélyebben merül el a világukba, a lány azt veszi észre, hogy egyszerre varázsolja el két legjobb barát, és nemsokára rá kell döbbennie, hogy a szerelem a legveszélyesebb varázslat mind közül.

VÉLEMÉNY:

Hmmm. Hol is kezdjem? A könyv ismertetője engem megfogott, mert imádom a romantikus sztorikat. Viszont a könyvet olvasva kicsit rádöbbentem arra, hogy ez nem tudom mennyire jó kezdés lenne egy olyan olvasónak, aki nem tud sok mindent az árnyvadászokról. Valahogy a Csontvárosban (Végzet Ereklyéi sorozat 1. kötet) nekem sokkal több minden kiderül róluk, és sokkal tisztább képet kapunk. Ezen túllépve, a könyv nekem kicsit lassan indult be. Nem feltétlenül kötötte le a figyelmemet túlságosan az elején. A karakterek és a történet kissé zavarosak voltak számomra, de aztán egy idő után minden kitisztult, ahogy értelmet nyertek a történet foszlányai.

Tessa karaktere nekem egy kicsit túl félénk, habár nem szabad elfelejteni, hogy a történet a viktoriánus korban játszódik. Nagyon érdekes volt megtudni, hogy hogyan éltek annak idején az árnyvadászok, milyen volt a nők hozzáállása ehhez a szerepkörhöz és hogy összességében hogy működtek az intézetek. Itt nem sokkal a Szövetség megkötése után járunk, így a helyzet is más az árnyvadászok és az alvilágiak között. Sok karakter vezetékneve ismerősen csengett, például az egyik főszereplőé, Herondale. Aki olvasta a V.E. sorozatot és ismeri Jace Herondale-t annak biztos feltűnt, hogy milyen letagadhatatlan hasonlóság van a kettejük személyisége között. Kacér, pökhendi, makacs, szarkasztikus és a  maga módján zárkózott mindkettő. Ha a kontextustól eltekintünk, nem tudnék különbséget tenni abban, hogy melyikük mond valamit. És a kacsák. A kacsákat már nem is kell említenem.

Vannak a könyvben figyelemre méltó szereplők. Nekem kifejezetten tetszett Jessamine például. Érdekes volt körüljárni a problémát, hogy mi történik mikor a korban egy fiatal hölgy nem szeretne árnyvadász lenni, akkor se, ha annak született, mert szerinte egy nőnek csak az a feladata, hogy meleg otthont teremtsen a családjának, és vacsorával várja haza a férjét. 

Vissza-vissza köszönnek karakterek a V.E. sorozatból is, Camille és Magnus Bane itt is feltűnnek, hiszen vámpírként és boszorkánymesterként halhatatlanok. Vagyis hogy pontos legyek, a másik sorozatban tűnnek fel megint az említett szereplők, mert ez a könyv ugye előbb játszódik időben. 

Az első pár fejezet után a könyv beindul. Magával ragad és igen nehéz letenni. Érdekes figyelni a kapcsolatot a kialakulóban lévő szerelmi háromszög szereplői között is. A könyvet szerintem egy, maximum két hét alatt olvastam ki. Sokkal gyorsabban is ment volna, de mint említettem, inkább csak lefekvés előtt volt időm olvasni.

Hogy ajánlanám-e ezt a könyvet másoknak? ABSZOLÚT! 

Hogy tetszett-e? NAGYON!

Hogy megveszem-e a második kötetet, a Herceget? NEM IS KÉRDÉS!

Hogy jobban tetszett-e mint a Csontváros? ... NEM! DE! ÉN nagyon elfogult vagyok ezzel a témával kapcsolatban, mivel a könyvből készült film az egyik kedvenc filmem, legalább x50 láttam már, az összes könyvet imádtam és a sorozatot is nézem. Nagyon keményen kell dolgoznia azért valakinek, hogy nálam ezt a szériát le tudja győzni. Szóval ezt vegyétek figyelembe. :D1c6d8724a68dffd705a90b3216d67e55.jpgcovers_445507.jpg

Ennyi lett volna ez a bejegyzés, remélem tetszett! 

Találkozunk jövő pénteken!

Vani xo ♥

ELÉRHETŐSÉGEK:
INSTAGRAM: vanesszahuszar
EMAIL: princessinquiry@gmail.com
YOUTUBE: https://www.youtube.com/channel/UCUBbH0AxOxWh0XdUlW7bQYA
BLOG: http://vanesszahuszar.blog.hu/
FACEBOOK OLDAL: https://www.facebook.com/princessblogvlog/
PINTEREST: vanesszahuszar

A bejegyzés trackback címe:

https://vanesszahuszar.blog.hu/api/trackback/id/tr7414685158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása