REGGELI RUTIN/ MIT TEGYÜNK,HOGY JÓL INDULJON A NAP!
2018. március 25. írta: Huszár Vanessza

REGGELI RUTIN/ MIT TEGYÜNK,HOGY JÓL INDULJON A NAP!

Sziasztok!

Tudom eltűntem kicsit megint, de csak azért mert nem tudtam Ti milyen tartalmat látnátok szívesen, illetve inspiráltnak sem éreztem magam... De most itt vagyok, és olyan dolgokról szeretnék írni Nektek, amik nekem évek óta a mindennapjaim részét képezik.unnamed_3_4.jpg

Megfelelő minőségű, mennyiségű alvás, a jó időpontban.  Mindig azt hallgattuk a szüleinktől, hogy mennyire fontos időben lefeküdni, mert különben másnap nem tudunk megfelelően koncentrálni majd. És ez milyen igaz! Ki kell tapasztalni, kinek hány óra alvás szükséges ahhoz, hogy jól tudjon funkcionálni másnap. Nekem ez olyan 8-9 óra, ilyenkor már frissen ébredek. Az sem mindegy, hogy mikor történik az alvás. Lehet, hogy alszol 11 órát, de ha az rossz időpontban van, például éjjel kettőtől, akkor nem lesz ugyanolyan, mintha este 10-11 körül lefeküdnél. Gimiben én mindig 10 órakor aludtam este, mert addigra én nagyon elfáradtam. Most egyetem alatt ez kicsit kitolódott, általában 11 és fél 12 között kerülök ágyba, de csak azért mert 10-ig dolgozom, és utána nagyjából 45 perc míg haza érek, és ezután kell sort kerítenem a fürdésre, szépségápolásra stb... 

Tudom, hogy senki nem szeret korán kelni, higgyetek nekem, én sem. Van, hogy délben kezdődik az egyetem, vagyis boldogan alhatnék 10-ig is, de mindig felhúzom az ébresztőm 8-9 óra közöttre. Szeretem ha van időm reggel mindenre, és nem kell kapkodnom. Sokkal kiegyensúlyozottabb leszek napközben, ha jól indult a reggelem. Miután felébredtem, mindig szoktam telefonozni pár percet, a legfontosabbakat lecsekkolni, Misinek jó reggelt üzenetet írni. A másik jó része a korán/korábban kelésnek az, hogy rengeteg dolgot el tudsz intézni, amit amúgy a nap másik szakaszaiban kellene. Elmenni bevásárolni, házi feladatot írni stb. Sokkal produktívabb úgy az ember, na meg ha délben kelsz fel a fél napod már elment, és annyira nem hosszú az élet, hogy ennyi időt elpazaroljunk minden egyes napunkból...unnamed_5_4.jpgunnamed_1_6.jpgEzután magamhoz veszem a határidőnaplóm, ami nélkül konkrétan meghalnék. Mindenkinek highly recommend! Kipipálom az adott napot, megnézem milyen teendőim lesznek, hova kell mennem, kivel találkozom... Az, hogy legyen egyfajta rendszer az életedben nagyon fontos. Ha végeztem a naplóval, megcsinálom az ágyam. El nem tudnék jönni úgy otthonról, hogy ne ágyaznék meg. Ha eddig nem szoktátok meg ezt a tevékenységet, próbáljátok ki egy hétig, és garantáltan jobb érzése lesz, believe me. Ha amúgy végeztem a renddel kapcsolatos dolgokkal, irány a fürdőszoba. Arcmosás, arckrém, majd jöhet a kedvencem, a reggeli. unnamed_4_4.jpgunnamed_2_5.jpg

Ilyenkor bekapcsolom a gépem, és közben elkészítem a reggelim. Ha kíváncsi vagy miket szoktam reggelizni, itt egy bejegyzés róla: http://vanesszahuszar.blog.hu/2017/11/01/8_reggeli_otlet . Ezt nyugodtan elfogyasztom miközben megnézem az aznapi Youtube videókat, vagy egy részt a Gossip Girlből. Ha kész vagyok, a bögrém és a tányérom bele teszem a mosogatóba, majd irány a fürdő.

Fogat mosok, elkészítem a sminkem és a frizurám, majd felöltözök, és indulhat is a nap!

Ha jól indul a nap, az boldogság. Ennek ellenére nem kell azt hinni, hogy szigorúan, mindennap ez a jól betanult menetrend. Ha Misi nálunk alszik, akkor ez olyan napokon szokott történni, amikor másnap nem kell korán kelni. Ha együtt vagyunk általában 9-kor csörög az óra, de még vagy fél órát lustizunk és cuddlingolunk. Ezután szépen kényelmesen megcsináljuk a reggelinket, megreggelizünk, fogat mosunk, és ha nem kell menni sehova, egész nap pizsiben filmet és sorozatot nézünk. 

Ennyi lett volna ez a kis bejegyzés, remélem tetszett!

Találkozunk a következő bejegyzésben!

Vani, xo

ELÉRHETŐSÉGEK:
INSTAGRAM: vanesszahuszar
EMAIL: princessinquiry@gmail.com
YOUTUBE: https://www.youtube.com/channel/UCUBbH0AxOxWh0XdUlW7bQYA
BLOG: http://vanesszahuszar.blog.hu/
FACEBOOK OLDAL: https://www.facebook.com/princessblogvlog/
PINTEREST: vanesszahuszar

A bejegyzés trackback címe:

https://vanesszahuszar.blog.hu/api/trackback/id/tr6213779530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása