Glamour-napi Kincsek!
2017. április 09. írta: Huszár Vanessza

Glamour-napi Kincsek!

A Kuponos Vásárlás Örömei!

Sziasztok!

Végre vasárnap van, ami remélhetőleg minden Kedves Olvasómnak a pihenést és kikapcsolódást jelenti. Aki kicsit jártasabb a "női világunkban" az bizonyára tudja, hogy a héten szerdától vasárnapig Glamour-napok  vannak. Ez szerintem mindenkinek fantasztikus hír, mert az is jól jár aki csak a hétvégi bevásárlást szeretné elintézni, és az is aki a gardróbját szeretné felfrissíteni tavaszra. (Ez itt a self-promo helye: Az utóbb említett témáról a posztom megtaláljátok a FASHION fülre kattintva. ) Mi inkább azért indultunk, hogy pár tavasziasabb ruhát beszerezzünk, mert minden ruha boltban ( ahova érvényesek voltak a kuponok) 20% kedvezmény volt minden termékre. A dm-be is benéztünk, mert sok, alapból kicsit drágább márkára ( Maybelline, Rimmel, MaxFactor stb.) 50% kedvezmény volt, ami valljuk be, nagyon király.glamour_fokep.jpg 

A kuponos füzetet már kedden vadászni kellett. A Kiskegyedben is volt füzet, ami 300 Ft körül van, és a Glamour magazinban is, ami 895 Ft ha jól emlékszem. Én természetesen - naívan- úgy gondoltam, majd a szombathelyi buszmegállónál lévő Relay boltban ha megyek haza veszek egyet, oda úgyse megy be talán olyan sok ember ezért. Igen. Persze. Meg ahogy én azt elképzeltem. Mikor megérkeztem, 5 perc keresés után találtam 1 db Glamour-t amit sietősen magamhoz is vettem, majd ezután elbeszélgettünk a kedves eladóval, hogy milyen borzasztó hogy nem lehet már kapni, és hogy reggel 10! órakor már alig volt egy-két darab. Nagyon ki kell fogni. Mikor haza értem, boldogan meséltem Anyukámnak, hogy mennyi mindenre van kupon, és ez engem igazából felhőtlenül boldoggá tett. 

Sok éves tapasztalattal rendelkező vásárlóként boltok és termékek szerint kivagdostuk és rendszereztük a kuponokat. Egy boríték a dm-nek, a Rossmann-nak , az elektronikai termékeknek és egy a ruháknak. Tudatosan megcéloztuk a szombathelyi Savaria plázát, majd a Family Centert. 

A plázában a H&M és Tally Weijl volt a cél. Sokszor beszéltem már a H&M-ről, hogy mennyire szeretem, de érdekes módon most nem találtam semmit, csak egy farmer nyári ruhát ami tetszett volna, de úgy gondoltam az még ráér, így onnan csak egy pár zoknit, Anyunak egy felsőt és egy fülbevalót vettünk. Rengeteg ember volt, így fél órát kellett várni arra, hogy sorra kerülj a próbafülkénél. Ez azonban nem probléma, ha van egy olyan Párod aki beáll a sorba míg Te válogatsz. Éljenek azok a fiúk, akik mindenre elszántak azért, hogy hamarabb szabadulhassanak a boltokból míg a barátnőjük ( vagy barátjuk, éljen az egyenlőség) válogat. Nekik, jár az elismerés. Miután itt végeztünk, felmentünk a Tally-ba. Ott egyből megpillantottam egy rózsaszín body-t, egy szintén rózsaszín szoknyát és Anya is talált nekem egy farmert. Ismét kivártam a hosszú sort, és elkezdtem próbálni. A szoknya sajnos nem állt jól, de a nadrág és a felső szuper volt. Mikor azonban a felsőt próbáltam, láttam, hogy a nyakán lévő pánt vastagon alapozós. ÉS nem az enyém, mert én nem használok alapozót. Megkértem a Barátom, hogy keressen nekem egy másikat, hátha az nem olyan, de csak két darab volt összesen, egy XS (ami nálam volt) és egy L méretű, és az utóbbi is alapozós volt. A pénztárnál megmutattuk a lányoknak, hogy mi a probléma, és mondták, hogy ha elvisszük és kimossuk, de nem jön ki, blokk fejében kicserélik. Mivel nekem nagyon tetszett az a felső, így megvettük, épp most mossuk, reméljük ki fog jönni belőle. A nadrág is jó volt így azt is megvettük. A H&M-ben és itt is, a kupon felmutatásáért már csippantották is le a 20%-os kedvezményt adó vonalkódot, így mindkét helyen spóroltunk.rody4515.jpgkoqk6221.jpgiojp1385.jpg


Ezután a Family Center-t céloztuk meg, azonban ide már csak Anyával mentünk ketten, a Macim ekkorra már feladta az órákon át tartó küzdelmet. Itt a dm, New Yorker és C&A volt kiszemelve. Én régen imádtam a New Yorker-t, de mára ez a lelkesedés jócskán alább hagyott. Régen a legdivatosabb holmikban járt aki ott vásárolt, most már a minőség sem a régi, habár lehet, hogy csak én nőttem fel. Egy kék blúzt találtam ami tetszett, de az is jócskán túl volt árazva, így úgy gondoltam ideje kisétálni onnan. A C&A-ban azonban sikerrel jártunk. A korosztályomnak ugyan nincsen túl bő választék, de én találtam egy szép fehér blúzt amit mindenhez fel lehet venni, Anya pedig ráakadt pár szép nyári ruhára. Utoljára a dm -et hagytuk, mert tudtuk , hogy ez a legérzékenyebb pont. Vásároltunk mindent, amire szükségünk lehetett, és végül ~11.000 Forintot hagytunk ott, 16.000 helyett. Természetesen vettünk olyan dolgokat is, amit hétköznap nem biztos, hogy megvennél, de ha már egyszer kedvezményes, mit lehet csinálni. Itt láthatjátok azokat, amiket én kaptam. A bejegyzés végén az árakat is megtaláljátok majd!ptte7412.jpgunnamed_5.jpgtwvo0396.jpg

A termékek ALAP árai: Farmer-5995 Ft, Rózsaszín Body-3995 Ft, Fehér Blúz- 3990 Ft, 5 pár zokni -1990 Ft, Ebelin sminklemosó kendő-399 Ft, Garnier Micellás víz- 1699 Ft, Rimmel Lasting Finish alapozó- 2899 Ft, Balea After Sun tusfürdő- 249 Ft 

Összességében, szerintem a Glamour-napok szuperek, csak parkolóhelyet ne kelljen keresni, és az sem hátrány ha az embernek nem kell semmit csinálnia, úgy, egész nap. 

Köszönöm hogy itt voltál! 

A következő bejegyzésig kövessetek Instagramon! @vanesszahuszar

Kellemes vasárnapot!

Puszi,

Vani xo

A bejegyzés trackback címe:

https://vanesszahuszar.blog.hu/api/trackback/id/tr9212411589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása