ORIFLAME TERMÉK REVIEW!
2017. október 11. írta: Huszár Vanessza

ORIFLAME TERMÉK REVIEW!

Alapozó, Korrektor, Púder, Ajakápoló, Rúzs!

Sziasztok!

Ma egy sminkes poszttal készültem Nektek. A hétvégén a nővéremmel a Fitbalance eseményen vettünk részt médiatámogatóként, és mivel az Oriflame-el közös helyünk volt, kaptunk pár terméket kipróbálásra. Én bloggerként kapva kaptam az alkalmon, mivel ez egy új bejegyzés vagy videó alapja lehet. Aznap este randevúra mentünk Misivel (Az étterem szerepel majd a következő INSTA-barát éttermek kategóriában) és ezen termékek használatával készítettem el a sminkem, hogy kipróbáljam őket. Na de háttérsztorinak ennyi elég is, lássuk, hogy teljesítettek a termékek!ss.jpg

ALAPOZÓalapozo.jpg

Az alapozó 6 árnyalatban érhető el, ez alapnak tökéletes, habár szerintem lehetne egy kicsit nagyobb is a választék. Igaz létezik alapozók világosítására és sötétítésére alkalmas termék, mégis, nem biztos hogy mindenki szeret még külön pénzt kiadni ilyenekre, ha már alapból egy több ezres alapozó vásárlására adja a fejét. A mérete szerintem szuper, elég sok anyag van benne és ez azt jelenti, hogy sokáig elég lesz. Én először az arcomra ujjal szoktam felvinni, majd egy sminkszivaccsal dolgozom el. Az eldolgozhatósága remek, a fedése is pont jó. Én igazából az arcom színének a kiegyenlítése miatt használok alapozót és azért, mert azon néhány termék szebben mutat mint egy sima arcbőrön, szóval arról nem tudok nyilatkozni, hogy a pattanásokat és bőrhibákat hogy tünteti el, de az én céljaim megvalósításához egyszerűen pazar. Én ha építeném, azaz több réteget vinnék fel belőle a jobb fedés érdekében, azt csak a nagyobb felületeken tenném, homlok és orca, mivel ha a az orr, száj, szemöldök területére viszünk fel belőle sokat nem kapunk szép végeredményt. Azt is figyelembe kell vennünk, hogy ez egy víz bázisú alapozó, szóval egy kicsit könnyedebb. Ha a felvitel után megtapogatod (óvatosan) az arcod, érezni lehet, hogy olyan mintha szinte nem lenne rajt semmi, és én ezt külön értékelem. Körülbelül délután 5-től este 10-ig volt rajtam, egy jó 5 órát, és mikor haza értem, pont ugyanúgy nézett ki, mint mikor elkészültem a sminkemmel, ha nem jobban! Jelenleg ez a kedvenc alapozóm, pedig van Rimmel-es, Maybelline-es és Catrice-es alapozóm is. A tökéletes matt hatás érdekében érdemes púdert használni, a legjobban természetesen a saját "testvére" fog működni vele, szóval most jöjjön a púder!

ÉRTÉKELÉS: 9/10 - Számomra tökéletes, azért 9 pont csak mert kevés árnyalat van. ♥ 2999 Ft

 

PÚDER

puder.jpgSzámomra elengedhetetlen a púder egy alapozós, sőt akár csak sima korrektoros smink elkészítéséhez is. Az alapozót mattítani kell, legalábbis én ezt szeretem és alapból ha hozzáérek bőrömhöz nem fog "ragadni". A csomagolása lila mint a többi THE ONE terméké, és a tükörért külön pacsi jár, mert nagyon hasznos lehet egy hölgy számára. A púderhez jár egy szivacs vagy applikátor is, ami mondjuk szerintem teljesen felesleges mert igazából semmire nem jó. Én ecsettel szoktam felvinni, azzal a leghatásosabb.  Az árnyalatokkal megint nem vagyok kibékülve, összesen 2, a másik fajtából 3 árnyalat van. Hasonló mint az alapozónál, akiknek nem esik bele ebbe a színskálába a bőrszíne, annak ezek sajnos nem jók. Tökéletesen mattít és hosszan is tart, púder létére pedig szinte egyáltalán nem poroz.

ÉRTÉKELÉS: 9/10 Nagyon kevés az árnyalat, de amúgy szerintem az egyik legjobb. 2799 Ft

KORREKTOR


korrektor.jpg

Mennyiségre  szerintem tökéletes, de megint.... Úgy tűnik nem igazán akarnak eltérni a szerintük hitt hagyományostól, mert újra csak 3 árnyalatot kapunk. Remélem ezen egyszer majd változtatnak és több lány számára is elérhetővé teszik a termékeiket. A fedése teljesen rendben van, habár nem egy Catrice Camouflage korrektor (∼1000 Ft) , meg sem közelíti azt. Egyébként szépen és könnyen eldolgozható, tökéletesen összhangban van az alapozóval és a púderrel is. Az ára szerintem a púderrel egyaránt elég magas, az alapozó viszont teljesen megéri azt a 3000 forintot. 

ÉRTÉKELÉS: 7/10 Kevés árnyalat, drága és nem "maxos" a fedése. 1999 Ft

AJAKÁPOLÓ, RÚZS

szaj.jpg

A rózsaszínt hivatalosan univerzális balzsam néven fut. Szerintem már a csomagolásáért érdemes megvenni. ( Annyira Vanessza, duh.) Pici, szóval a legkisebb táskában is elfér és hát mit ne mondjak, annyira cuki. Illata nincs ugyan, de az ajkakra felkenve nagyon kellemes és hatásos. A legjobb benne pedig az, hogy tényleg univerzális, mert nem csak a szádra de az arcodra és a bőrödre is felviheted egyaránt.  A rúzst nem annyira nevezném rúzsnak, inkább egy színezett, hát talán Labellonak. Nagyon kellemes színe van és hosszan is tart, de nem a szokásos pigmentált rúzs. Aki nem szereti az erősebb sminket/ajkakat annak mindenképp ajánlanám!

ÉRTÉKELÉS: Ajakbalzsam 10/10 (Meglepő, mi? :D) Rúzs 8/10 1299 Ft és 1199 Ft

A TERMÉKEK MEGVÁSÁROLHATÓAK AZ ALÁBBI LINKEKEN:

 

ALAPOZÓ: https://hu.oriflame.com/products/product?code=33154

PÚDER: https://hu.oriflame.com/products/product?code=31592

KORREKTOR: https://hu.oriflame.com/products/product?code=30615

AJAKÁPOLÓ: https://hu.oriflame.com/products/product?code=1276

RÚZS: https://hu.oriflame.com/products/product?code=32976

Ha bármi további kérdésed van, szívesen válaszolok az alábbi elérhetőségek valamelyikén. A termékeket hamarosan videóban is láthatod majd, szóval kövesd a Youtube csatornámat! :)

ELÉRHETŐSÉGEK:
INSTAGRAM: vanesszahuszar
EMAIL: princessinquiry@gmail.com
YOUTUBE: https://www.youtube.com/channel/UCUBbH0AxOxWh0XdUlW7bQYA
BLOG: http://vanesszahuszar.blog.hu/
FACEBOOK OLDAL: https://www.facebook.com/princessblogvlog/
PINTEREST: vanesszahuszar

Találkozunk vasárnap!

Puszi,

Vani ♥

A bejegyzés trackback címe:

https://vanesszahuszar.blog.hu/api/trackback/id/tr7712948515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása